Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2018)
№ 1 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.1
Опубліковано:
2019-04-11
Весь випуск
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ
Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність
V. Rybalka
9-19
PDF
Комунікативна діяльність у структурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія
I. Omelchenko
20-35
PDF
Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці
I. Titov
36-49
PDF
Становлення індивідуальності особистості в контексті міфів та символів культури
M. Melnychuk
50-61
PDF
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності
L. Zhdanjuk
62-74
PDF
Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність
O. Zaitseva
75-84
PDF
Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців
T. Zozul
85-95
PDF
Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку
K. Mylashenko
96-105
PDF
Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання
M. Reva
106-117
PDF
Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів
M. Teslenko, N. Judina
118-127
PDF
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ
Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників
L. Lokhvytska
128-138
PDF
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ
Мотиваційна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання
N. Goncharova
139-148
PDF
Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя
O. Myroshnyk
149-160
PDF
Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у виші
T. Titova, K. Kryklyia
161-170
PDF
КЛІНІКО-БІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНИХ РОЗЛАДІВ
Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю
V. Pomohaibo, O. Berezan, A. Petrushov
171-182
PDF
ДИСКУСІЇ ТА ОБГОВОРЕННЯ
Основне питання психіатрії до філософії
O. Filts
183-198
PDF
Поточний номер
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Ключові слова