Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.1.163772Ключові слова:
саморегуляція, студент, навчальна діяльність, структура саморегуляції, стиль саморегуляції, навчально-професійна діяльністьАнотація
У статті проаналізовано теоретичні підходи до проблеми саморегуляції та її структури, представлені результати емпіричного дослідження стилю саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів. Перетворення та вдосконалення внутрішніх компонентів структури навчальної діяльності є підґрунтям успішності навчання студента, засвоєння ним загальних та спеціальних компетентностей, ефективності його подальшої професійної діяльності. У цьому контексті функцію провідних характеристик особистості студента набувають здатність до самовизначення, самоактуалізації, самодетермінації, саморефлексії.Посилання
Abul'khanova-Slavskaya K. A. Lichnost' v protsesse deyatel'nosti. Psikhologiya lichnosti. T. 2. Samara : Bakhrakh, 1999. 240 s.
Galuzo P. R. Osoznannaya samoregulyatsiya uchebnoi deyatel'nosti studentov : [monografiya]. Grodno : GrGU, 2015. 138 s.
Konopkin O. A. Osoznannaya samoregulyatsiya kak kriterii sub"ektivnosti. Psikhologicheskie mekhanizmy regulyatsii deyatel'nosti : [monografiya]. M. : Lenand, 2011. 320 s.
Kulyutkin Yu. N. Psikhologiya obucheniya vzroslykh. M. : Prosveshchenie, 1985. 128 s.
Morosanova V. I. Samoregulyatsiya i individual'nost' cheloveka: [monografiya]. M. : Nauka, 2010. 518 s.
Morosanova V. I., Konoz E. M. Stilevaya samoregulyatsiya povedeniya cheloveka. Voprosy psikhologii. 2000. No. 2. S. 118-127.
Osnitskii A. K. Psikhologicheskie mekhanizmy samostoyatel'nosti. M. : Obninsk : IG-SOTsIN, 2010. 232 s.
Chesnokova I. I. Problema samosoznaniya v psikhologii. M. : Nauka, 1977. 144 s.