Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 2 (2021)
№ 2 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2021.2
Опубліковано:
2021-09-14
Весь випуск
pdf
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ
МЕТОДОЛОГІЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЇ ЯК СФЕРИ МИСЛЕДІЯЛЬНОСТІ
A. Furman, O. Furman
9-45
pdf
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ
ПСИХОСОЦІАЛЬНЕ ФУНКЦІОНУВАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В СІМ’ЯХ З РІЗНИМ ВІДНОШЕННЯМ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
K. Berezina, S. Kotenko, A. Malysheva
46-57
pdf
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ЕКОПСИХОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
P. Beseda
58-70
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ОСОБИСТОСТІ
N. Goncharova
71-81
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ КРИЗУ ФАХОВОЇ ГОТОВНОСТІ
M. Hutyrya, M. Kononova
82-92
pdf
ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ Я В ЧАСОПРОСТОРОВОМУ ВИМІРІ У ЧАС ПАНДЕМІ
H. Katolyk
93-116
pdf
КОНФЛІКТИ У СТУДЕНТСЬКИХ ГРУПАХ З РІЗНОЮ КОМПОЗИЦІЄЮ ЗА ОЗНАКАМИ СТАТІ
O. Myroshnyk
117-128
pdf
ПРОБЛЕМА ВИЗНАЧЕННЯ ДЕСТРУКЦІЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
L. Peretiatko, M. Teslenko
129-142
pdf
ЕМОЦІЙНА ЗАЛЕЖНІСТЬ У РОМАНТИЧНИХ СТОСУНКАХ: РОЛЬ НЕСПРИЯТЛИВОГО ДИТЯЧОГО ДОСВІДУ ТА РАННІХ ДИСФУНКЦІНИХ СХЕМ
A. Shyroka, I. Brukh
143-158
pdf
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ МОТИВІВ СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З РІЗНИМ СТУПЕНЕМ ЕМОЦІЙНОГО ЗАХОПЛЕННЯ СПІЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
N. Yudina
159-169
pdf
ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ТА УЯВА В СТРУКТУРІ КРЕАТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
T. Yanovska
170-180
pdf
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ
КОНФЛІКТИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ: ВІД БОРОТЬБИ З БУЛІНГОМ ДО РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОТИРІЧ РОЗВИТКУ
K. Mulika
181-199
pdf
ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ТВОРЧОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
N. Pavlyk
200-227
pdf
ПСИХОГЕНЕТИЧНІ ТА ПСИХОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПЕРЕХОДУ ОСОБИСТОСТІ ВІД ОБДАРОВАНОСТІ ЧЕРЕЗ СИСТЕМАТИЧНУ ПРАЦЮ ТА ПРОФЕСІЙНУ МАЙСТЕРНІСТЬ ДО ТАЛАНТУ І ГЕНІАЛЬНОСТІ
V. Rybalka
228-244
pdf
КЛІНІКО-БІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНИХ РОЗЛАДІВ
ГЕНЕТИКА ФОБІЧНИХ РОЗЛАДІВ
V Pomohaibo, O. Berezan, A. Petrushov
245-256
pdf
Поточний номер
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Ключові слова