Аналіз проблеми особистісних конструктів при білінгвізмі

Автор(и)

  • L. Peretiatko
  • M. Teslenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2019.1.164000

Ключові слова:

білінгвізм, рівні білінгвізму, особистість, особистісні конструкти

Анотація

У статті подано теоретичний аналіз проблеми особистісних конструктів при білінгвізмі у психологічній науці. Надано інтерпретацію феномену білінгвізму, розглянуто його види, форми, рівні та складові. Розкрито фактори, що впливають на розвиток особистісних конструктів при білінгвізмі. Розглянуто особливості особистісних конструктів у студентів з різним рівнем білінгвізму. Описані результати емпіричного дослідження проблеми особистісних конструктів при білінгвізмі.

Посилання

Bodnarchuk, T. (2008). Vykorystannia psykholohichnykh osoblyvostei bilinhvizmu v protsesi orhanizatsii dvomovnoho navchannia [The use of psychological peculiarities of bilingualism in the process of organization of bilingual education]. Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna [Lviv University Bulletin. The pedagogical series], 23, 63-73 [in Ukrainian].

Vygotskiy, L.S. (1934). Myshleniye i rech. Psikhologicheskiye issledovaniya [Thinking and speech. Psychological research]. Moscow: Sotsekgiz [in Russian].

Kasparova, M.G. (1986). Inoyazychnyye sposobnosti kak psikhologicheskaya predposylka formirovaniya bilingvizma [Abilities to foreign languages as a psychological background for the formation of bilingualism]. Psikhologiya bilingvizma: Sbornik nauchnyh trudov [Psychology of bilingualism: Collection of scientific works], 260, 5-12 [in Russian].

Kolshanskiy, G.V. (1967). Teoreticheskiye problemy bilingvizma [Theoretical problems of bilingualism]. Lingvistika i metodika v vysshey shkole [Linguistics and methodics in higher education], 4, 174-176 [in Russian].

Samarin, Y.A. (1960). K voprosu o mnogoyazychii i umstvennoy deyatelnosti [To the issue of multilingualism and mental activity]. Vestnik Leningradskogo universiteta [Leningrad University Bulletin], 23 (4), 45 [in Russian].

Chirsheva, G.N. (2015). Detskiy bilingvizm: odnovremennoye usvoyeniye dvukh yazykov (elektronnoye izdaniye) [Children’s bilingualism: simultaneous learning of two languages (electronic edition)]. St. Petersburg: Zlatoust [in Russian].

Shchepilova, A.V. (2000). Problemy prepodavaniya vtorogo inostrannogo yazyka i voprosy podgotovki pedagogicheskikh kadrov [Problems of second foreign language teaching and issues of pedagogical staff training]. Inostrannyye yazyki v shkole [Foreign languages at school], 6, 15-22 [in Russian].

Epstein, I. (n.d.). La pensee et la poliglossie: Essai psychologique et didaktique [Thought and Poliglossia: Psychological and Didactic Test]. Retrieved from https://books.google.com.ua/books/about/La_pens%C3%A9e_et_l a_polyglossie.html?id=f3g3jgEACAAJ&redir_esc=y [in French].

Richard Diebold, A. [Ed. by Osgood, Ch., Sebeck, Th.] (1976). Psycholinguistic. A survey of theory and research problems with a Survey of psycholinguistic research 1954-1964. Westport, Conn.: Greenwood Press.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Як цитувати

Peretiatko, L., & Teslenko, M. (2021). Аналіз проблеми особистісних конструктів при білінгвізмі. Психологія і особистість, (1), 158–170. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2019.1.164000

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ