Особливості ціннісних орієнтацій студентів коледжів технічного профілю

Автор(и)

  • Yu. Verbova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2019.1.163990

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, термінальні цінності, студенти коледжу технічного профілю, інструментальні цінності, ціннісно-мотиваційні типи студентів коледжів

Анотація

У статті описані особливості становлення ціннісних орієнтацій студентів коледжів технічного профілю. Здійснено теоретичний аналіз ролі цінностей у процесі професійного становлення студентів коледжів. Проаналізовані результати емпіричного дослідження ціннісно-мотиваційних типів, термінальних та інструментальних цінностей студентів коледжів.


Посилання

Branetska, M.S. (2010). Onovlennja zmіstu predmetіv gumanіtarnogo ciklu na osnovі vivchennja cіnnіsnih orієntacіj studentіv polіtehnіchnih koledzhіv [Updating content of subjects of the humanitarian cycle on the basis of study of polytechnic colleges students value orientations]. Naukovij vіsnik Mikolaїvs'kogo derzhavnogo unіversitetu іmenі V.O. Suhomlins'kogo [Scientific journal of

V.O. Sukhomlynskyi Mykolaiv State University: Psychological sciences], 1 (30), 166-172 [in Ukrainian].

Verbova, Ju.V. (2016). Osoblivostі zv’jazku cіnnіsno-smislovih orієntacіj studentіv koledzhіv tehnіchnogo profіlju z perevazhajuchimi tipami vzaєmodії v navchal'nomu seredovishhі [Peculiarities of technical profile college students value-semantic orientations and prevailing types of interaction in the educational environment connection]. Psykholohiia i osobystist. [Psychology and personality], 2, 171-179 [in Ukrainian].

Gogol', N.V. (2015). Vzaimosvjaz' cennostej i izmenenij lichnostnyh kachestv studentov kolledzha [The relation of values and changes in the personal qualities of college students]. Izvestiia Samarskogo nauchnogo tsentra Rossiiskoi akademii nauk [News of the Samara Scientific Center of the Russian Academy of Sciences], 1, 79-83 [in Russian].

Kartel', T.M. (2009). Profesіjne stanovlennja іnzhenerіv-budіvel'nikіv u navchal'no-vihovnomu procesі vishhogo navchal'nogo zakladu [Professional formation of engineers-builders in the educational process of a higher educational institution]. (Ph. D. diss.). Odessa, [in Ukrainian].

Kovalenko, O.O. (2013). Rol' і mіsce cіnnіsnih orієntacіj u formuvannі samostіjnostі studentіv medichnih koledzhіv [The role and place of value orientations in the formation of independence of medical colleges students]. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 10, 85-88 [in Ukrainian].

Lavrіnenko, V.A. (2013). Psihologіchnі osoblivostі stanovlennja smislovoї sferi pіdlіtkіv [Psychological peculiarities of adolescent’s meaning sphere formation]. Psykholohiia i osobystist. [Psychology and personality], 1, 59-74 [in Ukrainian].

Nabiulina, N.G. (2003). Diagnostika cennostnyh orientacij studentov srednih special'nyh uchebnyh zavedenij [Research of secondary specialized educational institutions student’s value orientations]. Ufa [in Russian].

Perevezenceva, N.L. (2007). Razvitie professional'nyh cennostnyh orientacij studentov vuza potrebitel'skoj kooperacii v processe obuchenija [Development of professional value orientations of the university of consumer cooperation student’s in the learning process]. (Ph. D. diss.). Habarovsk [in Russian].

Radchuk, G.K. (2012). Psihologіchnі zasadi profesіjnogo aksіogenezu osobistostі [Psychologic backgrounds of personality’s professional axiogenesis]. Psihologіja osobistostі [Personality’s psuchology], 1, 138-150 [in Ukrainian].

Sedykh, K.V. (2008). Psihologіja vzaєmodії sistem: “sіm'ja ta osvіtnі іnstitucії” [Psychology of systems interaction: “family and educational institutions”]. Poltava : Dovkіllja-K [in Ukrainian].

Hoholush M.S. Razvitie socal'no-professional'nyh cennostnyh orientacij studentov kolledzha [Development of social-professional value orientations of college students]. (Ph. D. diss.). Ekaterinburg [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-20

Як цитувати

Verbova, Y. (2021). Особливості ціннісних орієнтацій студентів коледжів технічного профілю. Психологія і особистість, (1), 101–110. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2019.1.163990

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ