Психологічні особливості ставлення до міжнародної академічної мобільності студентів із різною соціокультурною адаптацією

Автор(и)

  • A. Kharchenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.2.163857

Ключові слова:

особистість студента, ставлення до міжнародної академічної мобільності, ставлення, соціокультурна адаптація, академічна мобільність

Анотація

У статті викладені результати емпіричного дослідження, що висвітлюють психологічні особливості ставлення до міжнародної академічної мобільності студентів із різною соціокультурною адаптацією. Подано розуміння цього ставлення у сукупності когнітивного, емоційного, мотиваційного і поведінкового компонентів. Встановлено, що в ставленні до міжнародної академічної мобільності студентів із різною соціокультурною адаптацією існують як схожі, так і відмінні ознаки, які виявляються в когнітивному, емоційному, мотиваційному і поведінковому компонентах. Доведено, що студенти з інтерактивним, адаптивним та конформним типами соціо-культурної адаптації мають вищий рівень розвитку компонентів ставлення, ніж студенти з ностальгічним, депресивним та відчуженим типами цієї адаптації. У ставленні до міжнародної академічної мобільності студенти з інтерактивним типом соціокультурної адаптації мають найвищі за інші типи показники, а з відчуженим – найнижчі.

Посилання

Bil, M. M .( 2016). Mobilnist naselennia: teoretychna sutnist i vydova riznomanitnist [Mobility of population : theoretical essence and specific variety]. Ekonomika i suspilstvo [Economy and society], 7, 645-652 [in Ukrainian].

Honcharova, N. O. (2015). Kar’ierne proektuvannia yak faktor profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv [The career designing as a factor in professional training of future teachers]. Psykholohiia i osobystist [Psychology and personality], 2 (1), 258-271 [in Ukrainian].

Svyrydenko, D. B. (2014). Akademichna mobilnist: vidpovid na vyklyky hlobalizatsii [Academic mobility is answer for the calls of globalization]. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

Kharchenko, A. S. (2014). Psykholohichni osoblyvosti osobystosti maibutnoho vchytelia [Psychological features of the personality of the future teacher]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Psykholohichni nauky» [Scientific Journal of Kherson State University Series: Psychological Sciences], 1 (1), 263-269 [in Ukrainian].

Kharchenko, A. S. (2015). Psykholohichnyi analiz profesiinoi spriamovanosti studentiv-pedahohiv [Рsychological analysis of professional orientation of pedagogical students]. Nauka i osvita [Science and education], 1, 177-183 [in Ukrainian].

Yudina, N. O., & Bilous, R. M. (2017). Doslidzhennia polimotyvatsii studentiv u konteksti teorii bahatovymirnoi osobystosti [The study of students’ polymotivation in the framework of the theory of multidimensional personality]. Psykholohiia i osobystist [Psychology and personality], 2 (12), 194–203 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Kharchenko, A. (2019). Психологічні особливості ставлення до міжнародної академічної мобільності студентів із різною соціокультурною адаптацією. Психологія і особистість, (2), 156–166. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.2.163857

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ