Самооцінковий аспект розвитку схильності до педагогічної діяльності у шкільної молоді
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163617Ключові слова:
молодь, шкільна молодь, педагогічна діяльність, професійне самовизначення, схильність, мотивація, інтерес, вміння, педагогічні здібності, самооцінка, самосвідомість, саморегуляціяАнотація
У статті розглядається проблема цілеспрямованого розвитку схильності до педагогічної діяльності у підлітків та старшокласників у контексті їхнього професійного самовизначення. Аналізуються результати емпіричного дослідження структури педагогічної схильності учнів із різними проявами самооцінки. Окреслюються методичні засоби розвитку складових схильності до професії вчителя у шкільної молоді.Посилання
Aseev V. G. Motivatsiya povedeniya i formirovanie lichnosti. M. : Mysl',1976. 158 s.
Badmaev B. Ts. Metodika prepodavaniya psikhologii. M. : Vlados, 1999. 304 s.
Balaev A. A. Aktivnye metody obucheniya. M. : Profizdat,1996 96 s.
Barannyk V. K. Samootsinka ta yii mistse u strukturi samosvidomosti. Sotsialna psykholohiia. 2006. No. 3. S. 95-101.
Il'in E. P. Motivatsiya i motivy. SPb. : Piter, 2003. 512 s.
Lipkina A. I. Samootsenka shkol'nika. M. : Znanie, 1976. 64 s.
Markova A. K. Psikhologiya truda uchitelya. M. : Znanie, 1993. 190 s.
Orlov A. B. Sklonnost' i professiya. M. : Znanie, 1981. 96 s.
Pavlyutenkov E. M. Kem byt' ? K. : Molod', 1983. 200 s.
Rubinshtein S. L. Problemy obshchei psikhologii. M. : Pedagogika, 1973. 424 s.
Semychenko V. A. Psykholohiia pedahohichnoi diialnosti. K. : Vyshcha shk., 2004. 335 s.
Sidorov K. R. Samootsenka v psikhologii. Mir psikhologii. 2006. No. 2. S. 224-234.
Chesnokova I. I. Problema samosoznaniya v psikhologii. M. : Nauka, 1977. 144 s.