Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності

Автор(и)

  • Yu. Kaliuzhna

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163531

Ключові слова:

творчий потенціал, студенти, самостійна діяльність, творче мислення, творчі здібності, творчість, творча уява, творча особистість, мотивація досягнення, самостійна навчально-пізнавальна діяльність, мотивація, досягнення

Анотація

У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.

Посилання

Andreev V. I. Dialektika vospitaniia i samovospitaniia tvorcheskoi lichnosti. Kazan: Izd-vo Kazanskogo universiteta, 1988. 238 s.

Alfimov V. N., Artemov N. Є., Timoshko G. V. Tvorcheskaia lichnost starsheklasnika: model i razvitie. Kiev ; Donetck., 1993. 64 s.

Badmaev B.Tc. Metodika prepodavaniia psikhologii. M.: Vlados, 1999. 304 s.

Balaev A.A. Aktivnye metody obucheniia. M.: Profizdat,1996. 96 s.

Vergasov V.M. Aktivizatciia poznavatelnoi deiatelnosti studentov v vysshei shkole. K.: Vishcha shkola, 1986. 175 s.

Malykhin O.V., Pavlenko I. H., Lavrentieva O.O., Matukova H.I. Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli. K.: KNT, 2014. 262 s.

Pometun O. Interaktyvni metodyky ta systema navchannia. K.: Shkilnyi svit, 2007. 112 s.

Podoliak L.H., Yurchenko V.I. Psykholohiia vyshchoi shkoly. K.: Karavela, 2008. 352 s.

Romenets V.A. Psykholohiia tvorchosti. K.: Vyshcha shkola, 1971. 248 s.

Semichenko V.A. Problemy motivatcii povedeniia i deiatelnosti cheloveka. K.: Millenium, 2004. 521 s.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ