Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.2.162945Ключові слова:
страхи, дослідження, визначення, причини, чинники, види, молодші школярі, функціїАнотація
У статті приведені матеріали аналізу досліджень проблеми страхів та шкільних страхів, представлених у публікаціях вітчизняних та зарубіжних науковців. Проведені систематизація та узагальнення дозволили виділити основоположні підходи до вивчення феномену страху. Висвітлені деякі відмінності у розумінні різними авторами сутності проявів, співвідношення, причин, форм та функцій таких афективних емоційних станів як шкільні страхи, тривожність та тривога.Посилання
Astapov V. M. Trevozhnost u detei. SPb.: Piter, 2004. 224 s.
Bolshoi tolkovyi psikhologicheskii slovar / A. Reber. Tom 2 : per. s angl. M.: Veche, AST, 2000. S. 322; 376-377; 427-428; 554-559.
Zakharov A. I. Dnevnye i nochnye strakhi u detei. SPb.: Soiuz, 2004. 377 s.
Litvak M. Esli khochesh byt schastlivym. Rostov-na-Donu: Feniks, 1995. 295 s.
Neliubova T. V., Grinshpun N. B. Detskie nevroticheskie strakhi, ikh diagnostika i korrektciia. M.: Prosveshchenie, 1993. 227 s.
Poddubnaia N. G., Bolshunova O. V. Strakhi i trevozhnost kak destruktivnye emotcionalnye sostoianiia v zhizni mladshego shkolnika: teoreticheskii aspekt problem. Sostoianie zdorovia: meditcinskie, sotcialnye i psikhologo-pedagogicheskie aspekty: sbornik statei V Mezhdunarodnoi nauchno-prakticheskoi internet-konferentcii. Chita, 2013.
Freid Z. Psikhologiia bessoznatelnogo. M.: Prosveshchenie, 1989. 398 s.