Самореалізація як показник формування кар’єрних орієнтацій студентської молоді
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.1.162605Ключові слова:
кар’єра, кар’єрні орієнтації, самореалізація, розвиток кар’єри, професійна підготовка, професійне становленняАнотація
У статті акцентується увага на проблемі формування кар’єрних орієнтацій студентів. Проаналізовано теоретичні підходи до психологічних особливостей проектування кар’єри у студентському віці. Розглянуто ідею самореалізації як показника формування кар’єрних орієнтацій майбутніх фахівців. Обговорюється необхідність психологічного та організаційного супроводу кар’єри студентської молоді.Посилання
Abulkhanova-Slavskaia K.A. Zhiznennye perspektivy lichnosti. Psikhologiia lichnosti i obraz zhizni. M. : Nauka, 1987. S.137–144.
Bogdan N.N., Mogilevkin E.A. Tekhnologiia karery: ucheb. posobie. Vladivostok : Izd-vo VGUES, 2003. 156 s.
Kon I.S. Psikhologiia rannei iunosti. M. : Prosveshchenie, 1989. 255 s.
Maksymenko S.D., Shcherbak T.D. Profesiine stanovlennia molodoho vchytelia : navch. posibnyk. Uzhhorod : Zakarpattia, 1998. 105 s.
Morgun V.F. Monisticheskaia kontceptciia mnogomernogo razvitiia lichnosti : annotirovannyi bibliograficheskii pokazatel s1984 po 1988 god. Poltava,1989. 56 s.
Rybalka V.V. Psykholohiia profesiinoho samovyznachennia dlia zdorovykh starshoklasnykiv : metodychni rekomendatsii. K. : APN Ukrainy, 2004. 24 s.
##submission.downloads##
Як цитувати
Goncharova, N. (2018). Самореалізація як показник формування кар’єрних орієнтацій студентської молоді. Психологія і особистість, (1), 254–263. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.1.162605
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ