Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150981Ключові слова:
ставлення до себе, професійна підготовка, самоповага, аутосимпатія, самозвинувачення, самоприйняття, самокерівництво, саморозуміння, оцінна підсистема самоставлення, емоційно-ціннісна підсистема самоставленняАнотація
У статті викладені результати лонгітюдного емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості динаміки самоставлення майбутніх практичних психологів під час навчання у виші. Вибірка включала студентів психолого-педагогічного факультету спершу другого, потім третього, четвертого курсів. Встановлено істотне підвищення рівня узагальненого самоставлення студентів від другого до четвертого курсу. Схарактеризовані особливості оцінного та емоційно-ціннісного ставлення до себе майбутніх психологів та їх динаміка у процесі фахової підготовки. Виявлені статистично значимі відмінності розвитку самозвинувачення студентської молоді із оцінним та емоційно-ціннісним типами ставлення до себе. Описані аспекти самоставлення майбутніх фахівців, чутливі до коригувальних впливів.Як цитувати
Kryklia, K. (2018). Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Психологія і особистість, 2(2), 223–234. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150981
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ