Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами

Автор(и)

  • S. Fairchild

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150977

Ключові слова:

мовленнєві вміння, культурна ідентифікація, білінгвізм, переключення системи кодів, психолінгвістика, крослінгвістичний аналіз, кроскультурний аналіз

Анотація

Стаття присвячена дослідженню зв’язку між мовою та культурою. У білінгвальних спільнотах вибір тієї чи іншої мови часто виступає маркером культурної ідентифікації. Здійснюване індивідом під час спілкування переключення з однієї системи кодів (знакової системи) на іншу, перехід з однієї мови на іншу також виступає засобом вираження його соціальної та культурної приналежності. У пропонованому дослідженні розглядається взаємозв’язок між культурною ідентифікацією та мовленнєвими вміннями англомовних монолінгвів (США), вельсько-англомовних білінгвів (Вельс), іспансько-англомовних білінгвів (США), україно-російсько-англомовних трилінгвів (Україна). Здійснено кореляційний, багатофакторний регресійний та однофакторний дисперсійний аналіз отриманих даних.

##submission.downloads##

Як цитувати

Fairchild, S. (2018). Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами. Психологія і особистість, 2(2), 176–193. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150977

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ