Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150977Ключові слова:
мовленнєві вміння, культурна ідентифікація, білінгвізм, переключення системи кодів, психолінгвістика, крослінгвістичний аналіз, кроскультурний аналізАнотація
Стаття присвячена дослідженню зв’язку між мовою та культурою. У білінгвальних спільнотах вибір тієї чи іншої мови часто виступає маркером культурної ідентифікації. Здійснюване індивідом під час спілкування переключення з однієї системи кодів (знакової системи) на іншу, перехід з однієї мови на іншу також виступає засобом вираження його соціальної та культурної приналежності. У пропонованому дослідженні розглядається взаємозв’язок між культурною ідентифікацією та мовленнєвими вміннями англомовних монолінгвів (США), вельсько-англомовних білінгвів (Вельс), іспансько-англомовних білінгвів (США), україно-російсько-англомовних трилінгвів (Україна). Здійснено кореляційний, багатофакторний регресійний та однофакторний дисперсійний аналіз отриманих даних.##submission.downloads##
Як цитувати
Fairchild, S. (2018). Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами. Психологія і особистість, 2(2), 176–193. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150977
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ