Наукові визначення особистості та персонологічне мислення психолога і педагога
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148676Ключові слова:
наукові визначення особистості, ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз, персонологічне мислення, психологи, педагоги, молодьАнотація
Наводяться наукові визначення особистості, запропоновані у період із другої половини дев’ятнадцятого до початку двадцять першого століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами, та здійснюється ортономічний, контентно-частотний та антиномічний аналіз їхнього змісту з метою формування персонологічного мислення психологів і педагогів для покращення психолого-педагогічної роботи з учнівською молоддю.
##submission.downloads##
Як цитувати
Rybalka, V. (2018). Наукові визначення особистості та персонологічне мислення психолога і педагога. Психологія і особистість, (1), 131–162. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148676
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ