Потенціали інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану студентів
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148672Ключові слова:
інтернет-тренінг, мережа Інтернет, особистістьАнотація
Потенціали психологічного впливу інтернет-тренінгів, які нині активно поширюються у світі загалом і в Україні зокрема, на психологічний стан тих, хто навчається, повинні бути досліджені та описані. Мета дослідження - виявлення ефективності психологічного впливу інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану студентів. Основними методами дослідження є теоретичний аналіз найбільш сучасних наукових джерел із відповідної тематики, проведення інтернет-тренінгів та аналіз отриманих результатів з використанням методів математичної статистики. Доводиться, що інтернет- тренінги є ефективними і мають значні потенціали для оптимізації психологічного стану студентів.
##submission.downloads##
Як цитувати
Nazar, M. (2018). Потенціали інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану студентів. Психологія і особистість, (1), 120–130. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148672
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ