Потенціали інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану студентів

Автор(и)

  • M. Nazar

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148672

Ключові слова:

інтернет-тренінг, мережа Інтернет, особис­тість

Анотація

Потенціали психологічного впливу інтернет-тренінгів, які нині активно поширюються у світі загалом і в Україні зокрема, на психо­логічний стан тих, хто навчається, повинні бути досліджені та опи­сані. Мета дослідження - виявлення ефективності психологічного впливу інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану сту­дентів. Основними методами дослідження є теоретичний аналіз най­більш сучасних наукових джерел із відповідної тематики, проведення інтернет-тренінгів та аналіз отриманих результатів з використан­ням методів математичної статистики. Доводиться, що інтернет- тренінги є ефективними і мають значні потенціали для оптимізації психологічного стану студентів.

##submission.downloads##

Як цитувати

Nazar, M. (2018). Потенціали інтернет-тренінгів для оптимізації психологічного стану студентів. Психологія і особистість, (1), 120–130. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.1.148672

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ