Системна модерація як психологічна технологія гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148545Ключові слова:
communication, system, family, educational institutions, system moderating, psychotherapy, 1 and 2 order factorsАнотація
У статті описано формування системної модерації як психологічної технології гармонізації взаємодії сім'ї та освітньої інституції для психологів закладів освіти. Фокус уваги модератора при роботі з «проблемними» дітьми переведено з площини індивідуально-особистісних особливостей дітей у площину комунікативних та інтерактивних процесів і системних явищ. Визначені критерії співпраці психолога-модератора з освітніми інституціями як системами. Цими критеріями є зовнішня перспектива, яку створює зовнішній спостерігач, рефлексія стосунків «учитель-учень; учитель-батьки; учитель-клас; учень-клас; батьки-клас», особистісні смисли, контекст; орієнтація на процес.##submission.downloads##
Як цитувати
Sedykh, K. (2012). Системна модерація як психологічна технологія гармонізації взаємодії сім’ї та освітньої інституції. Психологія і особистість, (1), 147–160. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.1.148545
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ