ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КАР’ЄРНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • N. Goncharova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2020.2.211923

Ключові слова:

кар’єра, кар’єрні орієнтації, самореалізація, розвиток кар’єри, професійна підготовка, професійне становлення

Анотація

У статті акцентується увага на проблемі формування кар’єрних орієнтацій студентів. Проаналізовано теоретичні підходи до психологічних особливостей проектування кар’єри у студентському віці. Розглянуто ідею самореалізації як показника формування кар’єрних орієнтацій майбутніх фахівців. Аналізуються основні методи дослідження рівня готовності до побудови кар’єри. Схарактеризовано вибірку, етапи дослідження та проаналізовано отримані результати вивчення кар’єрних орієнтацій студентів. Обговорюється необхідність психологічного та організаційного супроводу кар’єри студентської молоді.

Посилання

Con, I. S. (1989). Psychology of early adolescence [Age psychology]. Moscow: Enlightenment [in Russian].

Maksimenko, S. D. (2006). Genezis sushchestvovaniia lichnosti [The genesis of the existence of personality]. Kiev: KMM [in Russian].

Morgun, V. F., Titov, I. G. (2012). Osnovi psichologichnoi diagnostiki [Fundamentals of psychological diagnosis]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Reva, M. M. (2018). Features of development of life prospects of future psychologists in the process of professional training [Features of value-semantic self-regulation of adolescents]. Psykhologhija i osobystistj [Psychology and personality], 1(13), 106-117 [in Ukrainian].

Savchin, M. V. (2005). Vikova psichologiia [Age psychology]. Kyiv: Akademvidav [in Ukrainian].

Titova, T. E. (2016). Research of semantic aspects of personal self-regulation of students-psychologists [Features of value-semantic self-regulation of adolescents]. Psykhologhija i osobystistj [Psychology and personality], 2(10), 211-221 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ