Багатогранність особистості у виховній системі Антона Макаренка

Автор(и)

  • E. Mettini

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163705

Ключові слова:

особистість, виховна система, Макаренко А.С., розвиток особистості, соціалізація, соціальна апатія, духовний вакуум, дегуманізація

Анотація

У статті розкривається питання про те, як сучасне суспільство, свідомо чи несвідомо, допускає ізоляцію особистості від соціуму, створює умови для появи морального і духовного вакууму. На думку автора, всередині даного вакууму, існують три види депривації: соціальної ідентифікації, соціальної активності і творчого підходу до вирішення поставлених завдань, що тягне за собою звуження розвитку особистості. Причиною цьому соціальному і психологічному стану є як постмодерністська філософія, так і постіндустріальний менталітет поруч з віртуализациєю спілкування за допомогою соціальних мереж. Автор вважає обґрунтовує позицію, що для ефективного вирішення питання багатовимірної соціалізації особистості в сучасному світі слід творчо використовувати виховну систему А.С. Макаренка.

Посилання

Borisova N. V. Sotsial'naya politika v oblasti inklyuzivnogo obrazovaniya: kontekst liberalizatsii i rossiiskie realii. Zhurnal issledovanii sotsial'noi politiki. 2006. No. 4. S. 103-120. URL: ///F:/sotsialnaya-politika-v-oblasti- inklyuzivnogo-obrazovaniya-kontekst-liberalizatsii-i-rossiyskie-realii%20(1).pdf

Egorova V I. Personifikatsiya i depersonifikatsiya - osnovnye vidy proyavleniya karnaval'nosti v virtual'noi srede. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniya. Penza, 2012. No. 4. S. 103-120. URL: http://cyberleninka.ru/article/n/personifikatsiya-i- depersonifikatsiya-osnovnye-vidy-proyavleniya-karnavalnosti-v-virtualnoy-srede

Kanetti E. Massa i vlast'. M., AST, 2015. 576 s.

Kasavin I. T. Diskurs: spetsial'nye teorii i filosofskie problemy. URL: http://www.intelros.ru/subject/figures/kasavin-ilya-teodorovich/11758-diskurs-specialnye-teorii-i-filosofskie-problemy. html

Mettini E. A. S. Makarenko: ital'yanskoe kaprichchio na raznye temy : stat'i. Saarbryuken : LAP LAMBERT Academic Publishing, 2015. 136 s.

Morhun V. F. Pedahohichna systema A. S. Makarenka yak profilaktyka delinkventnosti vykhovantsiv. Delinkventnyi pidlitok. 2-e vyd., dop. / K. V. Sedykh, V. F. Morhun. K. : Slovo, 2015. S. 180-190.

Pinskaya M. A., Yastrebov G. A. Kak ob"ektivno otsenit' kachestvo raboty shkoly: opyt kontekstualizatsii obrazovatel'nykh rezul'tatov. Reitingi v obrazovanii: ot razovykh praktik k kul'turnym resheniyam : sb. materialov. M., 2014. S. 147-159.

Bauman Zygmunt. Does ethics have a chance in a world of consumers? Harvard University press, Cambridge, 2008.

Kaufman J. C. L’invention de soi: Une thйorie d’identitй. Paris, Hachette, 2004. 214 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ