Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем

Автор(и)

  • T. Yanovska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.1.162562

Ключові слова:

підлітковий вік, самооцінка, рівень самооцінки, поведінка, конфліктна поведінка, конфлікт

Анотація

У статті аналізуються психологічні особливості прояву конфліктної поведінки у дітей підліткового віку. Розглядаються поняття самооцінки та її рівнів сформованості, а також психологічні особливості психічного розвитку підлітків. Характеризується вплив різного рівня самооцінки на особливості прояву конфліктної поведінки у молодших та старших підлітків. Як знаряддя психологічної науки в статті описані методи дослідження психологічних особливостей прояву конфліктної поведінки дітей підліткового віку залежно від рівня самооцінки, а саме: дослідження самооцінки особистості; дослідження оцінки рівня конфліктності; дослідження оцінки поведінки в конфлікті. У статті підкреслюється, що отримання результатів дослідження психологічних особливостей прояву конфліктної поведінки підлітків залежно від рівня їхньої самооцінки має значення для удосконалення поведінки молодших і старших підлітків у конфлікті.

Посилання

Andreev V.I. Konfliktologiia. M. : Psikho, 2002. 295 s.

Antcupov A.Ia. Konflikt kak sistemnoe iavlenie i ego opredelenie. Mir psikhologii. 2005. No. 2. S. 24–35.

Barannyk V. Samootsinka ta yii mistse v strukturi samosvidomosti. Sotsialna psykholohiia. 2008. No. 9. S. 95–101.

Grishina N.V. Psikhologiia konflikta. SPb. : Piter, 2008. 544 s.

Zahurska I.S. Rozvytok samootsinky u pidlitkovomu vitsi. Praktychna psykholohiia i sotsialna robota. 2010. No. 6. S. 14–21.

Martyniuk I. Psykholohichni osoblyvosti pidlitkovoho viku. Psykholoh. 2007. No. 1. S. 32–38.

Pov’iakel N.I. Psykhoprofilaktyka konfliktiv. K.: Shk. svit, 2012. 128 s.

Tulchinskii M.M. Osobennosti samootcenki v podrostkovom vozraste.Voprosy psikhologii. 2010. No. 1. S. 92–100.

##submission.downloads##

Як цитувати

Yanovska, T. (2018). Психологічні особливості прояву конфліктної поведінки підлітків із різним рівнем. Психологія і особистість, (1), 93–108. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2016.1.162562

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ