Діагностика творчіх ресурсів особистості педагога

Автор(и)

  • T. Gera

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148563

Ключові слова:

діагностика творчих ресурсів педагога, професійна й особистісна компетентність педагога, творче (дивергентне, горизонтальне) мислення, тайм-менеджмент, професійна педагогічна діяльність

Анотація

У статті розглядається проблема діагностики творчого потенціалу педагога в контексті теоретико-методологічного, діагностичного, констатувально-експериментального,тренінгово-програмувального і формувального етапів дослідження актуалізації особистісних ресурсів освітянина. Диференційовано параметри й емпіричні показники творчого потенціалу особистості.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПСИХОДІАГНОСТИКА ОСОБИСТОСТІ