Психогенність олюдненого середовища у його значенні для особистості

Автор(и)

  • S. Boltivets

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148554

Ключові слова:

психогенність середовища, референтна і вікова психогенність, психогігієнічний оптимум

Анотація

У статті розглядається проблема психогенності соціального середовища у його значенні для людини на прикладі взаємодії різновікових груп. Представлена методика «Психолого-медично-педагогічна анкета учителя», що дає змогу провести самооцінку вчителями власного самопочуття внаслідок позитивного (саногенного), невпрорядкованого (різноспрямованого) та негативного (патогенного) впливів, яких вони зазнали в навчально-виховному процесі. Для вивчення референтної психогенності наводяться способи застосування методики самооцінки індивідуального психологічного напруження учнів та методики встановлення значень фонової психогенності, зокрема її показника - ПФП з визначенням показника вікової психогенності - ПВП.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ