Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності

Автор(и)

  • Ya. Sukhenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.2.163851

Ключові слова:

екстраверсія, акцентуації, копінг-стратегії, осмисленість життя, колективний суб’єкт, толерантність до невизначеності, саморегуляція, психологічний портрет, старшокласник, педагог

Анотація

У статті представлені результати порівняльного дослідження психофізичних, характерологічних, регуляторних, ціннісних характеристик старшокласників і педагогічних працівників. Зроблено висновки щодо їх потенційності та компліментарності в динаміці колективного суб’єкта психолого-педагогічної взаємодії.

Посилання

Zhuravlev, A. L. (2002). Psihologiya kollektivnogo subjekta [Psychology of collective subject]. In A. V. Brushlinskiy, & M. I. Volovikova (Eds.), Psihologiya individual’nogo i gruppovogo subjekta [Psychology of individual and collective subject]. Moscow: PEHR SHE [in Russian].

Kornilova, T. V. (2010). Novyj oprosnik tolerantnosti-intolerantnosti k neopredelennosti [New questionnaire of tolerance-intolerance to ambiguity]. Psihologicheskij Zhurnal [Psychological Journal], 31, 74-86 [in Russian].

Kortneva, Y. U. (2004). Diagnostika aktual’noj problemy [Diagnostics of the actual problem]. Moscow: Institut Obshchegumanitarnyh Issledovanij [in Russian].

Leont’ev D. A. (2006). Test smyslozhiznennyh orientacyj (SZHO) [Test of lif-meaning orientations]. Moscow: Smysl [in Russian].

Lushin, P. V. (2016) Neopredelennost’ i tipy otnosheniya k nej: situaciya psihologicheskoj pomoshchi [Ambiguity and types of attitude towards it: situation of psychological assistance]. Psihologichne Konsultuvannya i Psihoterapiya [Psychological consulting and psychotherapy], 1 (5), 33-40 [in Russian].

Osin E. N., Leont’ev D. A. (2008). Aprobaciya russkoyazychnyh versij dvuh shkal ehkspress-ocenki subjektivnogo blagopoluchiya [Approbation of two Russian-language scales of express evaluation of subjective well-being]. In Materialy III Vserossijskogo Sociologicheskogo Kongressa [Materials of III all-russian Sociological congress]. (pp. 171-173) [in Russian].

Rikel’ A. M., Tuniyanc A. A., & Batyrova N. P. (2017). Ponyatie subjektivnogo blagopoluchiya v gedonisticheskom i ehvdemonisticheskom podhodah [The notion of subjective well- being within hedonistic and eudemonic approaches]. Vestnik Moskovskogo Universiteta. Psihologiya [Bulletin of Moscow university. Psychology], 2, 64-82 [in Russian].

Khromov A. B. (2000). Piatyfaktornyi oprosnyk lychnosty: Uchebno- metodycheskoe posobye [Five-factors personality questionnaire: Handbook]. Kurhan: Yzd-vo Kurhanskoho hos. Unyversyteta [in Russian].

WOMO (2017). 10 prychyn, chomu dity ne khochut khodyty do shkoly [10 reasons why children don’t want to go to school]. Retrieved from http://womo.ua/10-prichin-pochemu-deti-ne-hotyat-hodit-v-shkolu [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Sukhenko, Y. (2019). Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб’єктності. Психологія і особистість, (2), 121–135. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.2.163851

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ