Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку»

Автор(и)

  • T. Galtseva

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2018.2.163841

Ключові слова:

навчальна самоефективність, рефлексія, самооцінка, життєві смисли навчання, психологічні бар’єри, Університет третього віку

Анотація

У статті подано результати емпіричного дослідження навчальної самоефективності слухачів «Університету третього віку» (УТВ), що включало анкетування та діагностику за авторською методикою. У процесі дослідження визначено життєві смисли навчання літніх людей, структура самооцінки, вміння орієнтуватися в освітньому просторі, психологічні бар’єри, що заважають ефективному навчанню.

Посилання

Vershlovskij, S. G. (2003).Vzroslyj kak subjekt obrazovanija [Adult as a subject of education]. Pedagogika [Pedagogy], 8, 15-21 [in Russian].

Shaposhnyk-Domins`ka, D. O. (2015). Psyxologichni osoblyvosti rozvytku samoefektyvnosti osobystosti [Psychological features of self- efficacy development] (kand. psyxol. nauk. diss.). Institute of Social and Political Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv. [in Ukrainian].

Payne, B. R. (2011). In the zone: Flow state and cognition in older adults / J. J. Jackson, S. R. Noh, E. A. L. Stine-Morrow. Psychology and Aging, 26, 738-743.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ