Теоретичні аспекти вивчення професійної самосвідомості студентської молоді

Автор(и)

  • N. Bunjak

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163710

Ключові слова:

самосвідомість особистості, професійна самосвідомість, структура професійної самосвідомості, студенти, молодь

Анотація

У статті узагальнюються теоретичні підходи до вивчення змістових характеристик самосвідомості особистості. Автором уточнено визначення та розкрито особливості динаміки самосвідомості студентів.

Посилання

Bekh I. D. Vykhovannia osobystosti : u 2 kn. Kn. 1. Osobystostistisno oriientovanyi pidkhid: teoretyko-tekhnolohichni zasady. K. : Lybid, 2003. 280 s.

Mitina L. M. Formirovanie professional'nogo samosoznaniya uchitelya. Sov. pedagogika. 1989. No 12. S. 36-39.

Poddubnaya A. V. Struktura i mekhanizmy stanovleniya professional'nogo samosoznaniya. Psikhologiya i zhizn'. Vyp. 1. M. : MOSU, 2000. S. 53-57.

Shvydkyi V. O. Suchasnyi stan problemy formuvannia samosvidomosti molodi. Problemy zahalnoi ta pedahohichnoi psykholohii : zb. nauk. prats Instytutu psykholohii im. H.S. Kostiuka APN Ukrainy. T. 6. Vyp. 7 K. : Hnozis, 2004. S. 353-362.

Kolominskyi N. L. Sotsialno-psykholohichni problemy pidhotovky fakhivtsiv do profesiinoi diialnosti. Nauka i osvita. 2004. No. 3. S. 14-18.

##submission.downloads##

Як цитувати

Bunjak, N. (2019). Теоретичні аспекти вивчення професійної самосвідомості студентської молоді. Психологія і особистість, (2), 232–240. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163710

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ