Дослідження полімотивації студентів у контексті теорії багатовимірної особистості
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163679Ключові слова:
мотив, мотивація навчання, концепція багатовимірного розвитку особистості, студенти, особистістьАнотація
У статті розкриваються структура мотиваційної сфери за багатовимірною концепцією особистості та можливості використання методики полімотивації В.Ф. Моргуна для дослідження навчальної мотивації студентів різних форм навчання. Аналізується включення навчального мотиву у різні змісти, рівні, форми, модальності діяльності.Посилання
Anan'єv B. G. O problemakh sovremennogo chelovekoznaniya. M. : Nauka, 1977. 380 s.
Elfimova N. V. Diagnostika i korrektsiya motivatsii ucheniya u doshkol'nikov i mladshikh shkol'nikov : ucheb.-metod. posobie. M. : Izd. MGU, 1991. 108 s.
Il'in E. P. Motivatsiya i motivyYu SPb. : Piter, 2000. 512 s.
Leont'ev A. N. Potrebnosti, motivy, emotsii. M. : MGU, 1971. 139 s.
Morgun V. F. Psikhologicheskie usloviya vospitaniya poznavatel'nogo interesa uchashchikhsya k uchebnomu predmetu : dis. kand.psikhol.nauk : 19.00.07. M., 1979. 175 s.
Morgun V. F. Kontseptsiya mnogomernogo razvitiya lichnosti i ee prilozheniya. Filosofskaya i sotsiologicheskaya mysl'. 1992. No. 2. S. 27-40.
##submission.downloads##
Як цитувати
Iudina, N., & Bilous, R. (2019). Дослідження полімотивації студентів у контексті теорії багатовимірної особистості. Психологія і особистість, (2), 194–203. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.2.163679
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ