Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163549Ключові слова:
вчителі музичних шкіл, індивідуально-типологічні особливості, властивості темпераменту, акцентуації характеру, спрямованість особистостіАнотація
Досліджено індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл такі як особливості темпераменту за допомогою особистісного опитувальника Г. Айзенка, спрямованість особистості за допомогою методики Б. Басса та типи акцентуацій по К. Леонгарду. Домінуючими властивостями є «потенційна інтровертованість», «ділова спрямованість» та такі акцентуації як «лабільність», «застрягання» та «педантизм». Отримані емпіричні данні довели взаємозв’язок професійної діяльності особистості з індивідуально-типологічними властивостями.Посилання
Arshava I. F., Kutiepova-Bredun Yu. V. Psykholohichni osoblyvosti osobystosti muzykanta v konteksti psykholohichnoho zdorov’ia. Medychna psykholohiia. 2011. No. 2.
Ilin E. P. Psikhologiia tvorchestva, kreativnosti, odarennosti. SPb.: Piter, 2009. 448 s.
Kazinik M. S. Tainy geniev. Odessa: Moriak, 2007. 312 s.
Morozova-Larina O. I. Umovy dosiahnennia sotsialno-psykholohichnoi adaptovanosti tvorchoiu osobystistiu / O.I. Morozova-Larina // Problemy zahalnoi ta pedahohichnoi psykholohii : zbirnyk naukovykh prats Instytutu psykholohii im. H.S. Kostiuka NAPNU. 2011. T. 18. ch. 6. S. 187-193.
Nagornov I. V. Osobenosti professionalnoi napravlennosti uchitelei iaroslavskikh shkol. Iaroslavskii pedagogicheskii vestnik. 2003. No. 3 (36). 53 s.
##submission.downloads##
Як цитувати
Pototska, I. (2019). Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл. Психологія і особистість, (1), 249–257. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163549
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ