Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності

Автор(и)

  • M. Kovalenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163536

Ключові слова:

студенти, студент-психолог, готовність, саморегуляція, мотивація, ставлення, професійна діяльність, роль, суверенність психологічного простору, професія

Анотація

У статті проаналізовано особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів. З’ясовано специфіку рольової діяльності студента-психолога. Визначено рівень психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів; схарактеризовані компоненти саморегуляції, мотивація та ставлення до фаху. Представлено аналіз методик, які спрямовані на визначення рівня психологічної готовності, професійних ролей та суверенності психологічного простору. Здійснений кореляційний аналіз зв’яків між професійними ролями психолога та особливостями готовності до професійної діяльності. Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей розвивального потенціалу рольових особливостей психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності.

Посилання

Aminov I. A., Madzhanov M. V. Sotcialno-psikhologicheskie predposylki spetcialnykh sposobnostei shkolnykh psikhologov. Voprosy psikhologii. 1992. No. 1–2. S. 20–25

Ananev B. G. Izbrannye psikhologicheskie trudy : v 2 t. M.: Pedagogika, 1980. T. 1. 340 s.

Andreeva G. M., Bogomolova N. N, Petrovskaia L. A. Zarubezhnaia sotcialnaia psikhologiia XX stoletiia : teoreticheskie podkhody : uchebnoe posobie dlia vuzov. M.: Aspekt Press, 2001. 288 s.

Antcyferova L. I. Metodologicheskie problemy psikhologii razvitiia. Printcipy razvitiia v psikhologii. M.: Nauka, 1978. S. 3–20.

Asmolov A. G. Psikhologiia lichnosti. M.: MGU, 1990. 367 s.

Druzhinin V. N. Psikhologiia. SPb.: Piter, 2001. 656 s.

Dushkov B. A., Korolev A. V, Smirnov B. A. Psikhologiia truda, professionalnoi, informatcionnoi i organizatcionnoi deiatelnosti : slovar. M.: Akad. Proekt: Mir, 2005. 847 s.

Diachenko M. I., Kandybovich L. A. Psikhologiia vysshei. Minsk : Tesei. 2003. 352 s.

Minigalieva M. R. Problema otvetstvennosti psikhologa-konsultanta Mir psikhologii. 2001. No. 2 (26). S. 253–262.

Puchkova I. M., Petrik V. V. Diagnostika psikhologicheskoi gotovnosti studentov k professionalnoi deiatelnosti. Uchenye zapiski Kazanskogo universiteta. Gumanitarnye nauki. Kazan, 2001. T. 157, kn. 4. S. 245–252.

Khomulenko B. V. Funktsionalno-rolovi osoblyvosti osobystosti psykholoha: dys. ... kand. psykhol. nauk : 19.00.01. Lutsk, 2014. 200 s.

Khomulenko T. B., Kramchenkova V. O Metodyka proektyvnoi diahnostyky tilesnoho Ya. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Psykholohichni nauky. Kherson, 2016. V. 5. S. 39–45.

Khomulenko T. B., Filenko I. O, Fomenko K. I, Shukalova O. S., Kovalenko M. V. Psykhosomatyka: kulturno-istorychnyi pidkhid : navch.-metod. posib. Kh., 2015. 264 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Kovalenko, M. (2019). Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності. Психологія і особистість, (1), 213–222. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163536

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ