Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками

Автор(и)

  • V. Shevchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163527

Ключові слова:

пам’ять, мимовільна пам’ять, вікова психологія, старший дошкільний вік, іноземна лексика, гендер, іноземна мова

Анотація

У статті розглянуто наукові підходи до проблеми засвоєння дітьми старшого дошкільного віку іноземної лексики. Крім того, подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей мимовільного запам’ятовування іноземних слів старшими дошкільниками. Встановлено, що дівчатка та хлопчики мають незначні відмінності в показниках середнього рівня мимовільного запам’ятовування слів іноземної мови.

Посилання

Алешина Т. И. Обучение иностранной речи в детском саду. Дошкольное воспитание. 1982. No. 7. С. 40–43.

Boiko O. V. Osoblyvosti formuvannia movlennievoi aktyvnosti u ditei na zaniattiakh z inozemnoi (anhliiskoi) movy. Naukovi zapysky Nizhyn. Derzh. un-tu imeni M.Hoholia : nauk. zhurn. / za red. Ye.I.Kovalenko. Nizhyn: NDU, 2006. S. 45–48.

Vitenberh K. Yu. Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv zasobamy IKT do navchannia ditei inozemnykh mov : avtoref. dis. … kand. ped. nauk : 13.00.04. Vinnytsia, 2010. 20 s.

Vygotskii L. S. K voprosu o mnogoiazychii v detskom vozraste. Khrestomatiia po vozrastnoi i pedagogicheskoi psikhologii. M.: Uchpedgiz, 1980. S. 121–133.

Dobroborskaia S. V., Tcvik L. D., Maslova P. P. Inostrannyi iazyk v detskom sadu. Borodich A. M. Metodika razvitiia rechi detei. M.: Prosvveshchenie, 1974. S. 371–390.

Imedadze N. V. K psikhologicheskoi prirode rannego dvuiazychiia. Voprosy psikhologii. 1960.No. 1 S. 60–68.

Kazachiner O. S. Usi zaniattia z anhliiskoi movy v DNZ (za bazovym komponentom doshkilnoi osvity). Kharkiv: Osnova, 2014. 285 s.

Leontev A. A. Pamiat v usvoenii inostrannogo iazyka. Inostrannye iaziki vshkole. 2009. No. 8. S. 9–16.

Liaudis V. Ia. K probleme razvitiia pamiati v protcesse usvoeniia inostrannogo iazyka. Vestnik MGU. Seriia 14. Psikhologiia. 1980. No. 4. S. 26–35.

Matiukha H. V. Problema navychok i vmin usnoho spilkuvannia u navchanni ditei starshoho doshkilnoho viku inozemnykh mov. Zbirnyk naukovykh prats BDPU : Pedahohichni nauky. Berdiansk, 2007. No. 1. S. 43–49.

Psikhologicheskii praktikum «Pamiat» / Sost. L.I. Dementii, N.F. Leifrid. Pod obshch. red. L.I. Dementii. – Omsk : Omskii gos. unіversitet, 2003. – 124 s.

Smirnova L. S. Didakticheskie printcipy v obuchenii malenkikh inostrannomu iazyku. Doshkolnoe vospitanie. 1964. No. 4. S. 43–44.

Uruntaeva G. A., Afonkina Iu. G. Praktikum po detskoi psikhologii. M.: Prosveshchenie: Vlados, 1995. 291 s.

Futerman Z. Ia. Inostrannyi iazyk v detskom sadu. Kiev.: Vysshaia shkola, 1984. 143 s.

Shkvarina T. Mistse inozemnoi movy v osviti doshkilniat. Doshkilne vykhovannia. 2010. No. 1. S. 12–14.

Entciklopediia psikhodiagnostiki. T. 1. Psikhodiagnostika detei / red.-sost. D. Raigorodskii. Samara : Izd. dom «Bakhrakh-M», 2008. 624 s.

##submission.downloads##

Як цитувати

Shevchuk, V. (2019). Гендерний аспект особливостей мимовільної пам’яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками. Психологія і особистість, (1), 183–192. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163527

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ