Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2017.1.163492Ключові слова:
пентаграма Гінгера, дитячий психолог, індивідуальне консультування, психічний розвиток, психологічні труднощі розвитку, психологічна допомогаАнотація
Стаття присвячена обґрунтуванню застосування пентаграми в консультативній практиці дитячого психолога. Аналізуються моделі роботи на етапі збору скарг та формулювання запиту (інтегральна модель оцінки розвитку дитини К. Мілютіної, модель В. Оклендер). Пентаграма Гінгера розглядається як інструмент багатовимірного підходу до дитини. Аналізуються можливості її застосування для аналізу скарг клієнта, причин виникнення складностей та безпосередньо для систематики самих складностей. У подальшому застосування пентаграми рекомендується при вибору форм та матеріалів роботи з дитиною.Посилання
Burmenskaia G. V., Karabanova O. A., Liders A. G. Vozrastno-psikhologicheskoe konsultirovanie. Problemy psikhicheskogo razvitiia detei. M.: Izd-vo MGU, 1990. 136 s.
Venger A. L. Psikhologicheskoe konsultirovanie i diagnostika. Prakticheskoe rukovodstvo. Chast 1. M. : Genezis, 2001. 160 s.
Venger A. L., Tcukerman G. A. Psikhologicheskoe obsledovanie mladshikh shkolnikov. M. : Izd-vo VLADOS-PRESS, 2003. 160 s.
Ginger S., Ginger A. Geshtalt-terapiia kontakta. SPb. : Spetc. literatura, 1999. 287 s.
Miliutina K. L. Formy psykhokorektsiinoho vplyvu. K. : Hlavnyk, 2007. 144 s.
Oklender V. Skrytye sokrovishcha: putevoditel po vnutrennemu miru rebenka. M. : Kogito-Tcentr, 2012. 271 s.
Prakticheskaia psikhologiia obrazovaniia : uchebnoe posobie / pod redaktciei I. V. Dubrovinoi. SPb. : Piter, 2004. 592s.