Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.151058Ключові слова:
професійна самосвідомість, майбутні педагоги, самовизначення особистості, професійне самовизначенняАнотація
У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми професійного самовизначення майбутніх педагогів. Розкривається сутність понять «самовизначення» та «професійне самовизначення», висвітлюються уявлення про види та типи самовизначення особистості. Також проаналізовано взаємозалежність між особливостями здійснення професійного самовизначення майбутніми педагогами та становленням їх професійної самосвідомості. Визначені проблеми, що породжують внутрішньоособистісні конфлікти професійного самовизначення.##submission.downloads##
Як цитувати
Metelska, N. (2018). Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення. Психологія і особистість, 2(2), 280–291. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.151058
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ