Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення

Автор(и)

  • N. Metelska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.151058

Ключові слова:

професійна самосвідомість, майбутні педагоги, самовизначення особистості, професійне самовизначення

Анотація

У статті подано результати теоретичного аналізу проблеми професійного самовизначення майбутніх педагогів. Розкривається сутність понять «самовизначення» та «професійне самовизначення», висвітлюються уявлення про види та типи самовизначення особистості. Також проаналізовано взаємозалежність між особливостями здійснення професійного самовизначення майбутніми педагогами та становленням їх професійної самосвідомості. Визначені проблеми, що породжують внутрішньоособистісні конфлікти професійного самовизначення.

##submission.downloads##

Як цитувати

Metelska, N. (2018). Професійна самосвідомість майбутніх педагогів як складова їх професійного самовизначення. Психологія і особистість, 2(2), 280–291. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.151058

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ