Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150982Ключові слова:
готовність, психологічна готовнісnь, структура професійної готовності, мотиваційно-ціннісна сфера, інноваційні технології навчанняАнотація
У статті проаналізовано сутнісні особливості і структура психологічної готовності до професійної діяльності психолога. Проаналізовано погляди на особливості навчальної діяльності дорослих людей. Описано особливості використання різноманітних технологій навчання з метою розвитку мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога, який здобуває другу вищу освіту.##submission.downloads##
Як цитувати
Myshko, N. (2018). Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти. Психологія і особистість, 2(2), 235–246. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150982
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ