Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти

Автор(и)

  • N. Myshko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150982

Ключові слова:

готовність, психологічна готовнісnь, структура професійної готовності, мотиваційно-ціннісна сфера, інноваційні технології навчання

Анотація

У статті проаналізовано сутнісні особливості і структура психологічної готовності до професійної діяльності психолога. Проаналізовано погляди на особливості навчальної діяльності дорослих людей. Описано особливості використання різноманітних технологій навчання з метою розвитку мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога, який здобуває другу вищу освіту.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ