Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150856Ключові слова:
губристична мотивація, самосвідомість, мотиви навчальної діяльності студентів, самоставленняАнотація
У статті представлено аналіз понять самосвідомість, мотиваційна сфера особистості студента, губристична мотивація та досліджено зв’язок мотивів навчальної діяльності, губристичних мотивів з таким показником самосвідомості студентів, як самоставлення. Виявлено, що губристична мотивація, мотиви навчально-пізнавальної діяльності та соціально-психологічної активності особистості утворюють чотирьох компоненту структуру мотиваційної сфери, що обумолює становлення їх самоставлення.##submission.downloads##
Як цитувати
Fomenko, K. (2018). Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці. Психологія і особистість, 2(2), 163–175. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150856
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ