Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи

Автор(и)

  • G. Radchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150834

Ключові слова:

особистість, студент, особистісне зростання, самоактуалізація, ситуативна самоактуалізація, суб’єктний потенціал

Анотація

У статті розглядається проблема самоактуалізації особистості як важливого чинника професійно-особистісного становлення студентської молоді. Експериментальні дані засвідчили середні показники реалізації прагнення до самоактуалізації у студентів – майбутніх фахівців гуманітарної сфери. Водночас на основі результатів експериментального дослідження особливостей ситуативної самоактуалізації студентів у конкретних освітніх ситуаціях констатовано, що суб’єктний потенціал особистості актуалізується частіше всього у ситуаціях не навчального характеру. Зроблено висновок, що виступаючи пасивними об’єктами освітніх впливів, студенти не мають можливостей до самоактуалізації.

##submission.downloads##

Як цитувати

Radchuk, G. (2018). Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи. Психологія і особистість, 2(2), 85–97. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150834

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ