Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150280Ключові слова:
гуманістичні цінності, соціально-діяльнісний підхід, рефлексія, професійна педагогічна рефлексія, соціальна діяльність, педагогічна діяАнотація
У статті подано онтологічний аналіз професійної рефлексії вчителя як системної властивості особистості, котра містить моральний, предметний, соціально-перцептивний, особистісний компоненти та здійснює довільну регуляцію педагогічних дій, спрямованих на особистісний розвиток учнів, детермінує проблемне ставлення до себе, як до представника професії. Розкрито роль гуманістичних цінностей у вияві рефлексивного потенціалу педагога.##submission.downloads##
Як цитувати
Myroshnyk, O. (2018). Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя. Психологія і особистість, 1(2), 297–309. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150280
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ