Кар’єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів

Автор(и)

  • N. Goncharova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150275

Ключові слова:

кар’єрні орієнтації, кар’єра, проектування кар’єри, розвиток кар’єри, професійна підготовка, конкурентоздатність, професійне становлення, майбутні учителі

Анотація

У статті акцентується увага на проблемі проектування професійної кар’єри студентами педагогічного вишу. Проаналізовано теоретичні підходи до психологічних особливостей проектування в студентському віці. Розглянуто процес проектування як детермінуючий фактор професійної підготовки майбутнього учителя. Обговорюється необхідність психологічного та організаційного супроводу кар’єри майбутніх фахівців.

##submission.downloads##

Як цитувати

Goncharova, N. (2018). Кар’єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів. Психологія і особистість, 1(2), 258–271. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150275

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ