Кар’єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150275Ключові слова:
кар’єрні орієнтації, кар’єра, проектування кар’єри, розвиток кар’єри, професійна підготовка, конкурентоздатність, професійне становлення, майбутні учителіАнотація
У статті акцентується увага на проблемі проектування професійної кар’єри студентами педагогічного вишу. Проаналізовано теоретичні підходи до психологічних особливостей проектування в студентському віці. Розглянуто процес проектування як детермінуючий фактор професійної підготовки майбутнього учителя. Обговорюється необхідність психологічного та організаційного супроводу кар’єри майбутніх фахівців.##submission.downloads##
Як цитувати
Goncharova, N. (2018). Кар’єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів. Психологія і особистість, 1(2), 258–271. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.150275
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ