Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.149941Ключові слова:
акмеологічна система ліцею, розвиток обдарованих школярів, обдарованість, освітня соціалізаціяАнотація
У статті на основі теоретичного аналізу узагальнені базові характеристики соціалізованої та життєво успішної особистості, якими є її гуманність, мудрість та креативність, автономність і суб’єктність, мужність та помірність, а також справедливість і трансцендентність як орієнтація людини в організації життя на цінності культури та духовний розвиток, що в сукупності забезпечують реалізацію обдарованою особою у власній самореалізації широких соціальних інтересів; виділено низку організаційно-методичних принципів, на яких має організовуватись діяльність закладів освіти обдарованих, аби сприяти успішній соціалізації таких осіб та досягненню ними життєвого успіху, представлені результати експериментального дослідження оптимальних умов ефективної освітньої соціалізації та розвитку цілісної особистості обдарованих школярів в умовах спеціально створеного акмеопростору гуманітарного ліцею.##submission.downloads##
Як цитувати
Vlasova, O. (2018). Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості. Психологія і особистість, 1(2), 230–242. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.149941
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ