Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку

Автор(и)

  • T. Yanovska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.149931

Ключові слова:

підлітковий вік, ідентичність, самооцінка, рефлексія, самовизначення, самосприйняття

Анотація

У статті аналізуються психологічні особливості становлення ідентичності в дітей підліткового віку. Розглядаються поняття ідентичності та психологічні особливості психічного розвитку підлітків. Як знаряддя психологічної науки у статті описані методи дослідження психологічних особливостей становлення ідентичності дітей підліткового віку, а саме дослідження змістовних характеристик ідентичності підлітків (міри врівноваженості, самооцінки ідентичності, статевої ідентичності, рефлексії, видів валентності ідентичності); дослідження самооцінки і потреб підлітків. У статті підкреслюється, що отримання результатів дослідження психологічних особливостей становлення ідентичності підлітків має виняткове значення для детермінування особливостей їхнього самосприйняття та самоконтролю, відношення до інших людей і поведінки особистості.

##submission.downloads##

Як цитувати

Yanovska, T. (2018). Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку. Психологія і особистість, 1(2), 155–167. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.2.149931

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ