Проблема психологічного супроводу формування ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149565Ключові слова:
ціннісно-смислова сфера особистості, ціннісні орієнтації майбутнього психолога, психологічний супровід, програма оптимізації процесу формування ціннісних орієнтацій майбутніх психологівАнотація
Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів під час професійного навчання. Розкриваються можливості психологічного супроводу розвитку особистості в цілому та її ціннісно-смислової сфери зокрема. Описується програма психологічного супроводу формування ціннісно-смислової сфери студентів, що навчаються за спеціальністю «Психологія».##submission.downloads##
Як цитувати
Titova, T. (2018). Проблема психологічного супроводу формування ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів. Психологія і особистість, (1), 176–185. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149565
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ