Професійно-педагогічна рефлексія у вимірах основних сфер професійної активності вчителя
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149564Ключові слова:
рефлексія, професійно педагогічна рефлексія, метадіяльність, соціально-психологічна рефлексія, ціннісне ставлення, суб'єктність, самосвідомістьАнотація
У статті подано аналіз інструментальних та онтологічних характеристик рефлексії вчителя як психічного процесу, що виявляється у таких сферах професійної активності як діяльність, спілкування та самосвідомість. Обгрунтовано роль педагогічної рефлексії у побудові інноваційних структурно-морфологічних складових професійно-педагогічної діяльності, орієнтованих на цілісне та повне врахування суб 'єктності учнів. Розкрито моніторингові та генеративні функції рефлексивних процесів у розвитку професійної самосвідомості вчителя.##submission.downloads##
Як цитувати
Myroshnyk, O. (2018). Професійно-педагогічна рефлексія у вимірах основних сфер професійної активності вчителя. Психологія і особистість, (1), 162–175. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149564
Номер
Розділ
АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ