Теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної комунікативної компетенції
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149531Ключові слова:
іншомовна комунікативна компетентність, комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, студент-медик, комунікативні вмінняАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної компетентності у студентів-медиків з метою її формування в умовах вищого медичного навчального закладу. Виділені фактори, які впливають на формування комунікативної компетенції студентів-медиків. Дане визначення поняття іншомовної комунікативної компетентності, охарактеризовані різні підходи щодо структури цього феномена. Охарактеризовані види компетенцій у сфері вивчення іноземної мови, зокрема загальна та комунікативна компетенції. Визначені основні комунікативні вміння, як лежать в основі формування комунікативної компетенції. Визначені та охарактеризовані основні види мовленнєвої діяльності: студіювання, говоріння, читання, письмо. Охарактеризовано когнітивний підхід у формуванні комунікативної компетенції.##submission.downloads##
Як цитувати
Vakhnovan, M. (2018). Теоретичний аналіз психолого-педагогічних підходів до формування іншомовної комунікативної компетенції. Психологія і особистість, (1), 131–142. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149531
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ