Вплив емоційного вигорання на розвиток професійної самосвідомості педагогічних працівників

Автор(и)

  • N. Metelska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149525

Ключові слова:

емоційне вигорання, професійне вигорання, професійна самосвідомість, самоставлення, педагогічні працівники

Анотація

У статті подано результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження проблеми емоційного вигорання педагогічних працівників. Розкривається сутність поняття «емоційне вигорання», висвітлюються уявлення про чинники формування емоційного вигорання працівників освіти та його структуру. Проаналізовано характер зв 'язку між рівнем емоційного вигорання працівників освіти та особливостями їх професійної самосвідомості, зокрема самоставленням як однією зі складових самосвідомості фахівця.

##submission.downloads##

Як цитувати

Metelska, N. (2018). Вплив емоційного вигорання на розвиток професійної самосвідомості педагогічних працівників. Психологія і особистість, (1), 97–108. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2015.1.149525

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ