Психологічна готовність студента-дизайнера до творчості діяльності в умовах ВНЗ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149249Ключові слова:
процес навчання, креативність, психологічна готовність, творчість, дизайнАнотація
В статті усебічно розглядається стан розробленості проблеми психологічної готовності особистості студента-дизайнера до творчої діяльності у межах процесу дизайн-проектування. Зазначено, що методи активізац її творчого процесу в дизайні суттєво впливають на його ефективність та продуктивність. Дані положення набувають своєї ваги саме в умовах навчального процесу у ВНЗ.##submission.downloads##
Як цитувати
Chebotova, Y. (2018). Психологічна готовність студента-дизайнера до творчості діяльності в умовах ВНЗ. Психологія і особистість, (2), 89–99. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149249
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ