Психічні стани студентів у різних ситуаціях навчальної діяльності у виші

Автор(и)

  • O. Kuznetsov

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149245

Ключові слова:

навчальні ситуації, психічні стани, емоційні стани, психічні стани на лекції, психічні стани на семінарі, психічні стани при підготовці вдома, навчальна діяльність, кластерний аналіз

Анотація

У статті представлено аналіз психічних станів студентів у різних навчальних ситуаціях. Показано, що психічні стани у навчальній діяльності студентів відбивають особливості перебігу пізнавальних, емоційно-вольових та індіївідуально-психологічних процесів протягом різних навчальних ситуацій. Психічні стани студентів на семінарському занятті відрізняються інтегративною природою, багатоплановістю переживань, лекція активізує меншу кількість психічних станів, є менш стресогенною, під час занять у домашніх умовах психічні стани характеризуються більшою чіткістю, менш розгорнутим переживанням труднощів і проблем навчальної діяльності.

##submission.downloads##

Як цитувати

Kuznetsov, O. (2018). Психічні стани студентів у різних ситуаціях навчальної діяльності у виші. Психологія і особистість, (2), 58–70. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149245

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ