Процес розвитку і типи педагогічної діагностики
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149243Ключові слова:
розвиток, структура розвитку, вертикаль розвитку, обрій розвитку, дозрівання, формування, становлення, типи педагогічної діагностикиАнотація
Автор аналізує опубліковану вище статтю В.І. Слободчикова, уточнюючи запропоновану термінологію і розбираючи співвідношення процесів дозрівання, формування, становлення і перетворення. Запропоновано модель поєднання цих процесів, що становлять розвиток. На основі цієї моделі і запропонованого В.І. Слободчикова визначення діагностики викладена авторська типологія видів педагогічної діагностики.##submission.downloads##
Як цитувати
Ostapenko, A. (2018). Процес розвитку і типи педагогічної діагностики. Психологія і особистість, (2), 46–57. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149243
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ