Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропології
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149239Ключові слова:
віково-орієнтована модель освітньої діяльності, зміст освіти, принцип розвитку, зміст розвитку, технологічні підходи в діагностиці, віково-нормативна модель розвиткуАнотація
У статті здійснюється категоріальний аналіз принципу розвитку в сучасній психології; розглядаються антиномії і парадокси в інтерпретації самого феномена «розвиток»; обговорюються технологічні підходи в діагностиці розвитку. Розробляється одне з ключових понять психологічної антропології - віково-нормативна модель розвитку суб’єктивної реальності. Дане поняття є методологічним засобом і технологічним принципом побудови вікової діагностики та проектування змісту розвивальної освіти на різних її ступенях.
##submission.downloads##
Як цитувати
Slobodchikov, V. (2018). Теорія і діагностика розвитку в контексті психологічної антропології. Психологія і особистість, (2), 5–45. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.2.149239
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ