Шляхи розвитку рефлексивності у професійній підготовці педагога

Автор(и)

  • O. Myroshnyk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.1.148878

Ключові слова:

рефлексія, рефлексивність, рефлексивна позиція вчителя, рефлепрактика, рефлексивний тренінг

Анотація

У статт і наведено результати аналізу структурно-функціопальних аспектів рефлексії педагога, обґрунтовано програма розвитку рефлексивних процесів вчителя за допомогою технік рефлепрактики.

##submission.downloads##

Як цитувати

Myroshnyk, O. (2018). Шляхи розвитку рефлексивності у професійній підготовці педагога. Психологія і особистість, (1), 142–153. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.1.148878

Номер

Розділ

АКМЕОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ПРАЦІ ТА СПІЛКУВАННЯ