Білінгвізм в умовах загальноосвітнього навчання
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.1.148871Ключові слова:
координований білінгвізм, субодинативний білінгвізм, лінгвокультура, мовна свідомість, білінгв як мовна особистість, білінгвізмАнотація
Розглядається проблема впливу двомовності на розвиток особистості молодшого школяра та його пізнавальну сферу. Аналізується зв'язок білінгвального навчання з академічними успіхами дітей. Пропонується організоване засвоєння іншомовного спілкування в цілому розглядати як чинник психічного розвитку дитини.##submission.downloads##
Як цитувати
Peretiatko, L. (2018). Білінгвізм в умовах загальноосвітнього навчання. Психологія і особистість, (1), 86–99. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2014.1.148871
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ