Подолання бідності і самовизначення у сфері освіти: до обговорення можливостей особистості
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.2.148723Ключові слова:
повсякденна життєдіяльність, подолання бідності, самовизначення особистостіАнотація
У дописі висвітлюється здатність особистості індивідуально вибудовувати власне повсякденне життя як свідоме долання бідності, описуються показники такої здатності, окреслюється змістова сутність педагогічного впливу на формування особистісного досвіду спрямованого на подолання бідності як стилю життя.##submission.downloads##
Як цитувати
Zhornova, O. (2013). Подолання бідності і самовизначення у сфері освіти: до обговорення можливостей особистості. Психологія і особистість, (2), 68–83. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2013.2.148723
Номер
Розділ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ