Діагностика творчіх ресурсів особистості педагога
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148563Ключові слова:
діагностика творчих ресурсів педагога, професійна й особистісна компетентність педагога, творче (дивергентне, горизонтальне) мислення, тайм-менеджмент, професійна педагогічна діяльністьАнотація
У статті розглядається проблема діагностики творчого потенціалу педагога в контексті теоретико-методологічного, діагностичного, констатувально-експериментального,тренінгово-програмувального і формувального етапів дослідження актуалізації особистісних ресурсів освітянина. Диференційовано параметри й емпіричні показники творчого потенціалу особистості.##submission.downloads##
Як цитувати
Gera, T. (2018). Діагностика творчіх ресурсів особистості педагога. Психологія і особистість, (2), 128–140. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148563
Номер
Розділ
ПСИХОДІАГНОСТИКА ОСОБИСТОСТІ