Особливості розвитку суб'єктів педагогічного процесу в розвивальній освіті (за матеріалами досліджень Харківської психологічної школи)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148558Ключові слова:
особистість, розвиток, система розвивальної освітиАнотація
Наведено результати теоретичних й експериментальних досліджень, виконаних співробітниками факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості в системі розвивальноі освіти у 2000-2011 роках. Наведено особливості розвитку особистості учнів, а також особливості професійної праці та розвитку особистості педагога.##submission.downloads##
Як цитувати
Dusavitskyy, O., Zaika, Y., & Zuev, I. (2018). Особливості розвитку суб’єктів педагогічного процесу в розвивальній освіті (за матеріалами досліджень Харківської психологічної школи). Психологія і особистість, (2), 81–92. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148558
Номер
Розділ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ