Особливості розвитку суб'єктів педагогічного процесу в розвивальній освіті (за матеріалами досліджень Харківської психологічної школи)

Автор(и)

  • O. Dusavitskyy
  • Ye. Zaika
  • I. Zuev

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148558

Ключові слова:

особистість, розвиток, система розвивальної освіти

Анотація

Наведено результати теоретичних й експериментальних досліджень, виконаних співробітниками факультету психології Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості в системі розвивальноі освіти у 2000-2011 роках. Наведено особливості розвитку особистості учнів, а також особливості професійної праці та розвитку особистості педагога.

##submission.downloads##

Як цитувати

Dusavitskyy, O., Zaika, Y., & Zuev, I. (2018). Особливості розвитку суб’єктів педагогічного процесу в розвивальній освіті (за матеріалами досліджень Харківської психологічної школи). Психологія і особистість, (2), 81–92. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148558

Номер

Розділ

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРАКТИЧНІЙ ПСИХОЛОГІЇ