Проблема формування готовності студентів і викладачів до інноваційної діяльності

Автор(и)

  • V. Semychenko
  • M. Artjushina

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148556

Ключові слова:

вища освіта, навчальна діяльність, педагогічна діяльність, інноваційність, готовність до інноваційної діяльності

Анотація

Стаття присвячена висвітленню проблеми формування готовності викладачів і студентів до інноваційної діяльності. За результатами емпіричного дослідження засвідчено доцільність реалізації цілеспрямованої програми розвитку здатності суб'єктів педагогічної діяльності до інноваційної діяльності.

##submission.downloads##

Як цитувати

Semychenko, V., & Artjushina, M. (2018). Проблема формування готовності студентів і викладачів до інноваційної діяльності. Психологія і особистість, (2), 54–67. https://doi.org/10.33989/2226-4078.2012.2.148556

Номер

Розділ

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ТА ПРИКЛАДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ